Herkese selamlar.
Finansal bağımsızlık yolculuğu çok uzun ve çetrefilli bir süreç. Temettü emekliliği için koşarken bir sürü fedakarlık yapmamız gerekiyor. Bundan öte, çoğumuz köle olduğumuzun bile farkında değiliz.
Bir çoğumuzun her saniyemizi emen ve bizi sürekli meşgul eden sürüyle derdi var. Bu hengamenin içinde “ben aslında özgür müyüm?” diye sormak aklımıza bile gelmiyor.
Aslında hiç derdimiz olmasa da bu tür sorular sormak pek akıllı adam işi değil herhalde.
Benim Babil Şehir Devleti yasalarına göre bir köle olduğumu fark etmem işten bunalmam ile olmuştu. Ne yapabilirim diye araştırırken “Finansal Özgürlük” kavramı ile tanışmıştım.




